Mooie noteringen voor HVG Law LLP in Chambers en The Legal 500 Rankings 2017

HVG Law LLP is bijzonder trots met de erkenning in de onlangs gepubliceerde rankings voor 2017 in Chambers en de Legal 500.

Zowel Chambers als Legal 500 stellen jaarlijks, op basis van uitgebreid onafhankelijk en objectief onderzoek in de juridische markt en onder cliënten, een lijst samen van toonaangevende advocatenkantoren en individuele advocaten, per rechtsgebied.

Resultaten Chambers Europe

Twee partners van HVG Law hebben een eervolle vermelding gekregen in de volgende rechtsgebieden:

1. Competition/European Law
    Steven Verschuur (Band 2) (Expert based abroad in Belgium)
  2. Energy & Natural Resources
    Dick Weiffenbach (Recognised Practitioner)

Quote Chambers:

"Based in Brussels, Steven Verschuur of HVG Law is an experienced competition law practitioner with particular knowledge of state aid. He acts for international corporates and banks, as well as Dutch government entities. Clients say: "He was flexible and had the right specific knowledge for the job. He was also able to connect to other colleagues to give a complete and integrated answer to our questions."

Resultaten Legal 500 Europe

In de Legal 500 ranglijst wordt voor het eerst het Employment Law team onder leiding van Joost van Ladesteijn, tot de Europese top gerekend (tier 4). Joost van Ladesteijn wordt daarbij aangemerkt als "recommended individual”.

Quote Legal 500:

"Achmea, Unilever and VimpelCom are among recent clients of HVG Law LLP, which has employment lawyers in five Dutch offices. Joost van Ladesteijn heads the practice."

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over de verschillende rankings, zie de website van Chambers and Partners en The Legal 500.